Vrem, nu vrem trebuie sa admitem ca am intrat in plin in iarna si ca e musai sa ne gasim tot felul de accesorii care sa ne tina de cald!

GIULIA e cu un pas inainte trendurilor si iti propune o alternativa la caciulita si palarie- TURBANUL!

„Turbanul din poza? Sa zicem ca in momentul acela a avut strict un rol practic. Sunt foarte racita si l-am folosit pentru a imi tine de cald la urechi. De obicei insa, pot turbanul si cu un scop estetic, atunci cand tinuta imi permite. Simt ca imi da un ton de eleganta si imi scoate in evidenta trasaturile.

Revenind la turbanul din poze, pe langa scopul practic, mi-a placut foarte mult cum se potrivea cu pulloverul gri, asa ca n-am ezitat in a il alege tocmai pe el, in nuantele acelea de roz, mov si fucsia.”, a declarat GIULIA EXCLUSIV pt ADDISTION4FASHION!!!

Nu uitati sa ne spuneti ce parere aveti! 😀